torsdag 14. februar 2013

Hei hei!

En stund siden siste oppdatering, men har vært så utrolig sliten i det siste. Så energien har ikke holdt til å skrive et innlegg :( Den lille herremannen vår her i huset har nemlig funnet ut at natta er en fin tid å være våken på! Og siden jeg ikke har vett til å ta powernaps sammen med ham på dagtid, ja, da blir man trøtt og sliten ;) Og i tillegg trener jeg jo 3-4dager i uken, og er på teater, steller med hus og hjem, så ja.... Men i natt sov han helt frem til 05.330 og mamsen er UTHVILT :D
Alexander har vært litt små dårlig den siste uken, har antageligvis fått en av de evinnelige barnesykdommen, ifølge legevakta har han en som rett og slett kalle 5. barnesykdommen. Han hadde først 3 dager med mye feber, så var han feberfri i 2dager og fikk deretter fullt av røde utslett over hele kroppen! Dette sammen med minimalt med nattesøvn førte til noe så uvanlig som en sutrete lillemann! Vi er jo ganske bortskjemt med en strålende solstråle dag ut og dag inn, så ble vel litt ekstra bekymra når han sutra så fælt! Men nå er han i farta igjen, utslettene kommer å går litt, men han er heldigvis ikke plaget av de:) Ellers så utvikler han seg stadig, og er for tiden storfornøyd med at han har lært seg å "klikke" med tunga :D

Elin snuppa vår kommer i morgen å skal være i litt over en uke, gud som vi gleder oss < 3Hun har det bra og koser seg i barnehagen. Her i forrige uke ringte det en stolt frøken som hadde vært på skidag og fått tildelt Diplom! Å så hadde de grillet pølse på bål, hun hadde tydelig kost seg en hel masse den dagen! :D

Så over til noe ikke fullt så morro... Vi har måttet ta det tunge valget å avlive kompisen og familiemedlemmet vårt, Popsy.... Så på mandag var vi hos dyrelegen å satte den grusomme sprøyta... Dette har vært utrolig tøft til oss, men dessverre hadde vi ikke noe valg. Han slet med nervene og gnagde seg selv til blods, og ble stadig mer aggressiv mot meg (Therese). Det var kun meg han var det mot, men vi var redd det skulle utvikle seg og til slutt gå utover barna. Dette var en sjanse vi ikke var villige å ta, så etter mange mange timer med hard jobbing for å endre adferden hans uten å lykkes var det ikke mange alternativene igjen... Det har blitt mange tårer, og det kommer til å ta lang tid før vi venner oss til at han ikke er her mer. Vi snur oss støtt og stadig å ser etter ham, jeg har til og med ropt på ham flere ganger... Er på  vei for å se om det er vann i skåla... Man blir jo så  ufattelig glad i disse dyrene! Å han var jo en utrolig flott og god hund! < 3 Popsy`n vår < 3
Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle lage etikketter på innleggene, og det gjorde jeg jo! Men greide jo å kløne det til, så får manne meg opp en dag å sette meg ned å rydde opp i rotet jeg laget :P Inntil da så er det bare rot, og omtrent alle innleggene ligger i alle etikettene!

Jeg og Erik har det bra vi og da, for å nevne oss! Men for tiden er vi nesten aleneforeldre om hverandre :P Erik har jobbet mye og hatt lange dager på Glamox, og når han kommer hjem spiser vi middag, så er det tid for trening for meg. Og så  er det stort sett kvelden! Men til uka blir det bedre, da er det null overtid og vi skal endelig være hele familien igjen < 3 Store deler av tiden mangler det jo et familiemedlem, det er ikke det samme når Elin snuppa ikke er her...


Men nå er vaskemaskina ferdig, så vi snakkes!

Klemmer fra oss i #11 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar