mandag 28. januar 2013

WOOHOO!

Må presse inn et lite skryteinnlegg da ;) Har nå vært å hatt min første treningsøkt på litt over 1år! Og må si at det gikk over all forventning :D Kondisen var slettest ikke så dårlig som jeg trodde (ikke det at den var noe å skryte av da men), men absolutt et stort pluss at det ikke var så ille som jeg trodde og det ga meg så klart enda mere motivasjon!! Hadde regnet med å være halvdød etter 30-40 minutt, men plutselig var en time gått. Da avsluttet jeg for å ikke presse den forfalne skrotten min så alt for mye på første trening. Satser på å trene annenhver dag nå i begynnelsen, med minimum en times gåtur på de treningsfrie dagene :) Var i byen tidligere idag å kjøpte meg litt motivasjon også, bare elsker mine nye Reebok treningssko :D De var utrolig gode, men det bør de også være til den prisen... :P Så nå kan jeg hoppe i dusjen og finne senga med god samvittighet;)

God natt alle sammen :D
Klem fra Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar